Medarbejdere

Billede af Tina

Tina,  pædagog.

Naturen og Yoga er med til at give børnene ro, bringer alle sanser i spil og skaber plads til udvikling. Kreative projekter hvor slutresultatet er ukendt  giver fokus på børnenes interesser og er en vigtig del af min pædagogiske praksis.

Billede af Janni

Janni, pædagog

Nærvær, omsorg, leg og læring skal dagene være fyldt med. Kreative processer sammen med børnene, hvor man lærer dem nyt og man følger deres spor er en vigtig del af min pædagogiske praksis. Kroppen er der hvor vi bor, derfor er jeg særlig opmærksom på den kropslige tilgang til børnene og de pædagogiske aktiviteter.

Pernille

Pernille, pædagogiskassistent

Glæde, optimisme og humor er en vigtig tilgang til alle aspekter af livet og ved at behandle børn forskelligt behandles de ens. Madmod og lysten til at smage på nyt er en del af min pædagogiske praksis og kokkeuddannelsen giver mig selvfølgelig en ekstra opmærksomhed på kost og ernæring.

Billede af Nanna

Nanna, Pædagogisk Leder

Legens stemninger og typer er afgørende for det enkelte barns trivsel og læring og den udvikling der sker i de mange vigtige fællesskaber i dagligdagen. Her arbejder jeg bla. Med at styrke de positive fortællinger om og med børnene samt have fokus på barnets perspektiv, kreative processer, nærvær og langsommelighed.

Karin

Karin, pædagogmedhjælper

Køkkenet og tilberedning af vores frokost er min primære opgave. Fra Jord til bord har jeg fokus på  i min inddragelse af børnene. Opgaver som børnene inviteres til at deltage i, er en del af min pædagogiske praksis.

Mia, pædagogmedhjælper

Signe, pædagog